20 czerwca 2014

Kolczyki Ślubne Sutasz BEAUTY

Kolczyki BEAUTY

Materiał:
- sutasz
- koraliki Toho
- kryształy Swarovski Xilion Crystal Aurore Boreale - 12 mm
- kryształy Swarovski Teardrop Crystal Aurore Boreale - 11 mm
- bigle otwarte w kolorze złotym

Wymiary:
- szerokość - 2,5 cm
- długość bez bigli - 6 cm

Kolczyki są dwustronne, nie są podklejane z tyłu filcem. Są wykonane metodą sutaszu klejonego. 
Koraliki są przyszywane.




Kolczyki zgłaszam do wyzwania "Piękna i Bestia" w Kreatywnym Kufrze.
Jako dziecko bajkę Piękną i Bestię (Disney'a) oglądałam setki razy - nie przesadzając :) Znałam wszystkie piosenki na pamięć, Bella była moją ulubioną postacią z kreskówek Disney'a, ale - aż wstyd się przyznać - nigdy nie czytałam baśni o Pięknej i Bestii. Całe szczęście wyzwanie w KK to zmieniło.

Tworząc kolczyki miałam w głowie obraz białych róż i łez, które Bella wylewała nad ukochanym.

Fragment, którym się inspirowałam to:

"– Och, co się stało z moją drogą bestią? – zawołała Piękna. I przypomniawszy sobie sen popędziła do ogrodu, aby tam poszukać bestii. Pobiegła wprost do krzaku białej róży, a tam leżała bestia, tak nieruchomo i cicho, że Piękna pomyślała, iż nie żyje. Białe róże zwieszające się nad nią muskały ją płatkami, ale bestia dalej leżała w bezruchu. 
– Och, moja droga bestio! – zawołała Piękna, uklękła przy ciele bestii i zarzuciła jej ramiona na szyję. 
– Wróciłam, by się tobą zaopiekować. Nie umieraj, teraz za ciebie wyjdę, bo kocham cię całym sercem. Ukryła twarz w dłoniach i wybuchła płaczem. Czy bestia naprawdę umarła? Coś się poruszyło. Piękna szybko podniosła wzrok i przez potoki łez zobaczyła, że bestia zniknęła, a obok niej stoi urodziwy książę. "


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz